Saps què opinen els consumidors del teu producte?
El teu posicionament en el mercat és l'adequat?
Et recomanem el test de producte més adequat a les teves necessitats
Tipus de Proves
Oferim metodologies quantitatives i qualitatives per a entendre les actituds i preferències dels consumidors.
Un Test de Producte amb Consumidors ens permet conèixer el comportament d'un segment de la població davant un o varis productes, eina essencial pel desenvolupament de nous productes o per millorar els existents en el mercat.
Les empreses necessiten encertar al màxim amb les preferències i les claus en la decisió de compra dels consumidors, cada cop més exigents amb el mercat.
Un test de consumidors ens aporta informació sobre el posicionament i valoració del teu producte respecte a la competència.
Depenent dels objectius i les necessitats de cada client, realitzarem diferents dissenys de test de producte: tests d'acceptació, proves de preferència, tests de concepte, test d'envàs, proves discriminatives, etc...
En les proves d'acceptació s'intenta quantificar el grau de satisfacció o acceptació dels consumidors per un producte, medint quant els agrada o els desagrada. Per a això utilitzarem una escala hedònica que ens permetrà quantificar el grau d'acceptació.
En les proves de preferència es realitza una comparació de dos o més productes, registrant quin d'ells és el preferit.
T'assessorem sobre el test de producte més adequat en cada ocasió, en funció dels teus productos i la informació que desitges obtenir dels mateixos.
Assegura l'encert dels teus nous productes per mitjà dels tests de consumidors que t'oferim.
Aplicació / Beneficis
Un Test de Producte amb Consumidors es realitza quan:
Volem conèixer el comportament dels consumidors davant un o varis productes, així com establir comparacions i/o preferències entre ells
.Determinar el posicionament dels teus productes i valoració respecte a la competència
.Conèixer els punts forts i febles dels teus productes
.Llançament de nous productes al mercat
.