Test de Consumidors

Els nostres tests per als teus productes


Saps què opinen els consumidors del teu producte?
El teu posicionament en el mercat és l'adequat?

Et recomanem el test de producte més adequat a les teves necessitats

Tipus de Proves

Oferim metodologies quantitatives i qualitatives per a entendre les actituds i preferències dels consumidors.

Un Test de Producte amb Consumidors ens permet conèixer el comportament d'un segment de la població davant un o varis productes, eina essencial pel desenvolupament de nous productes o per millorar els existents en el mercat.

Les empreses necessiten encertar al màxim amb les preferències i les claus en la decisió de compra dels consumidors, cada cop més exigents amb el mercat.

Un test de consumidors ens aporta informació sobre el posicionament i valoració del teu producte respecte a la competència.

Depenent dels objectius i les necessitats de cada client, realitzarem diferents dissenys de test de producte: tests d'acceptació, proves de preferència, tests de concepte, test d'envàs, proves discriminatives, etc...

En les proves d'acceptació s'intenta quantificar el grau de satisfacció o acceptació dels consumidors per un producte, medint quant els agrada o els desagrada. Per a això utilitzarem una escala hedònica que ens permetrà quantificar el grau d'acceptació.

En les proves de preferència es realitza una comparació de dos o més productes, registrant quin d'ells és el preferit.

T'assessorem sobre el test de producte més adequat en cada ocasió, en funció dels teus productos i la informació que desitges obtenir dels mateixos.

Assegura l'encert dels teus nous productes per mitjà dels tests de consumidors que t'oferim.




Aplicació / Beneficis

Un Test de Producte amb Consumidors es realitza quan:

  • Volem conèixer el comportament dels consumidors davant un o varis productes, així com establir comparacions i/o preferències entre ells

    .

  • Determinar el posicionament dels teus productes i valoració respecte a la competència

    .

  • Conèixer els punts forts i febles dels teus productes

    .

  • Llançament de nous productes al mercat

    .




Imatges dels nostres Tests de Consumidors